RREGULLAT TEKNIKE TË AKTIVITETIT LUMOR
NENI 1
VESHJE DHE PAJISJE INDIVIDUALE TË SIGURISË PËR TEKNIKËT
1. Teknikët e regjistruar në FSHR kërkohet të kontrollojnë kushtet e funksionimit të pajisjeve kolektive, për të raportuar te Kompania çdo defekt dhe / ose mangësi të materialit, për t’u përdorur veshje dhe pajisje të sigurisë personale dhe për të kontrolluar atë veshje dhe pajisjet personale të pjesëmarrësve janë në rregull të funksionimit dhe të veshura në mënyrë korrekte.
2. Teknikët, gjatë zbritjeve, duhet të jenë të pajisur me pajisje individuale të sigurisë dhe veshin veshje të përshtatshme teknike. Mosrespektimi i rregullave përkatëse për pajisjet e sigurisë përfshin zbatimin e sanksioneve disiplinore të parashikuara nga Rregulloret Federale të Drejtësisë.
3. Veshjet dhe pajisjet e sigurisë së teknikëve, gjatë zbritjeve të lumenjve nga gomone, kanoe ose për aktivitetin e kajakut të sigurisë, përbëhet nga:
a) ndihma e lundrimit, e quajtur më tej “xhaketë shpëtimi”;
b) skafandër;
c) xhaketë uji; përndryshe një bluzë neoprene (minimum 2 mm)
d) veshje neoprene, komplet ose pantallona, ose pantallona të tipit “kostum i thatë” lloji “kostum gjysmë i thatë”. Kjo e fundit duhet të jetë e gjatë dhe e veshur në të njëjtën kohë si një xhaketë uji e papërshkueshme nga uji;
e) këpucë ose sandale të mbyllura me thembra gjysmë të ngurtë;
f) hedhesi i litarit. Duhet të jetë lundrues, me ngjyra të dukshme qartë dhe i deklaruar nga prodhuesi për përdorim ne lume, në përputhje me legjislacionin aktual, me një gjatësi minimale prej 10 metrash e diametri minimal prej 6 mm;
g) thikë. Duhet të jetë në çelik inox gjithashtu me një dorezë të palosshme, të dimensioneve të lejuara nga legjislacioni aktual, i bashkangjitur në xhaketën e shpëtimit ose trupin, nuk duhet të përbëjë rrezik dhe, të mundësisht, duhet të mbahet në një xhep xhakete shpëtimi ose të vendoset në një pozicion ku është nxjerrja e tij e lehtë dhe e shpejtë;
h) karabinat. Duhet të jenë tre, të tipit alpinistik, me arrë unazore;
i) vija e rrokullisjes, e bërë nga rrip i tubave të rrafshët të paktën 2 metra të gjatë;
j) materiali minimal për instalimin e ngritësve të litarëve;
k) bilbil;
l) një vozitje rezervë për çdo gjashtë anije për anije të tipit “R1” ose “R2”;
m) çantë e ndihmës së shpejtë;
n) mjetet e komunikimit (radio ose celular).
4. Vetëm në shtrirjet e lumit të përcaktuara si “shumë e lehtë” dhe “e lehtë”, siç përcaktohet në nenin. 3, paraprak ndihmën e detyrueshme të lundrimit, bazuar në kushtet klimatike të motit dhe temperatura e lumit përdorimi i materialit të përmendur në paragrafin e mëparshëm nuk është i detyrueshëm për teknikun 3, shkronjat b), c), d).
5. Përdorimi i një xhakete uji dhe përdorimi i veshjes së veshjes me mbrojtje të këmbës është i detyrueshëm, në alternative e kësaj të fundit, e një pantallonash të tipit “kostum i thatë” ose “gjysmë i thatë” në lumenj të përcaktuar si “jo” e lehtë “,” kërkuese “ose” shumë kërkuese “, sipas nenit vijues. 3, dhe në ato në të cilat ne kushte të veçanta klimatike ose niveli i ulët i temperaturës së ujit e kërkojnë atë.
6. Veshja dhe pajisjet e sigurisë së teknikëve, gjatë zbritjeve të lumenjve në hidrospeedë, janë e përbërë nga:
a) ndihma e lundrimit, e përcaktuar këtu e tutje (xhaketë shpëtimi);
b) skafandër;
c) veshje e veshur me pantallona, komplet me xhaketë, të veshura me veshje neoprene ose neoprene
në të njëjtën kohë me një xhaketë uji të papërshkueshme nga uji;
d) këpucë të mbyllura me thembra gjysmë të ngurtë;
e) pendë ose pendë me lëshim të shpejtë të përshtatshëm për përdorim me këpucë të përmendura në shkronjën e mëparshme d)
f) hedhjen e litarit. Duhet të jetë lundrues, me ngjyra të dukshme qartë dhe i deklaruar nga prodhuesi për përdorimi i lumit, në përputhje me legjislacionin aktual, me një gjatësi minimale prej 10 metrash e diametri minimal prej 6 mm;
g) thikë. Duhet të ketë karakteristikat e treguara tashmë në paragrafin 3, gërma g) më sipër;
h) karabinat. Duhet të jenë tre, të tipit alpinistik, me arrë unazore;
i) vija e rrokullisjes, e bërë nga rrip i tubave ose rrafshit të rrafshët të paktën 2 metra të gjatë;
j) materiali minimal për instalimin e ngritësve të litarëve;
k) bilbil;
l) çantë e ndihmës së shpejtë;
m) një palë këmbësh rezervë;
n) mjetet e komunikimit (radio ose celular).
7. Veshje teknike federale, që mban logon e Federatës, mund të jetë e mundur shitur ekskluzivisht personave ose kompanive të regjistruara në Federatë; ai që mban mbishkrimin “Udhëzues” ekskluzivisht për personelin teknik në gjendje të mirë me anëtarësimin në Federatë.
8. Është e detyrueshme që Kompanitë të sigurojnë materialin individual vijues në favor të turistë-amatorë:
8.1 për aktivitete rafting: përdorimi i një xhakete uji dhe përdorimi i veshjes së veshjes, me mbrojtje këmbët integrale, në lumenj të përcaktuar si “jo të lehtë”, “sfiduese” ose “shumë kërkuese” , dhe në ato në të cilat kushte të veçanta klimatike ose nivel të ulët e temperaturës së ujit e kërkojnë atë. Vetëm në shtrirjet e lumit përcaktohet si “shumë e lehtë” ose “Lehtë”, në varësi të ndihmës së detyrueshme të lundrimit, bazuar në kushtet e motit kushtet klimatike dhe temperatura e lumit, përdorimi I materiali i referuar në paragrafin 3, shkronjat b), c) dhe d) më sipër;
8.2 për aktivitetin hidrospeed: përdorimi i xhaketës, helmetës, rrobave të veshjes, këpucëve neoprene, xhaketë shpëtimi.
NENI 2
KARAKTERISTIKAT TEKNIKE TË VESHJEVE TEKNIKE TË LUMENJVE
1. Veshjet teknike dhe pajisjet e sigurisë, të deklaruara nga prodhuesi për përdorimin e lumenjve, duhet të jenë në gjendje të mirë dhe në gjendje të përsosur pune dhe të kenë karakteristikat e mëposhtme:
a) ndihma për lundrim / xhaketë shpëtimi (miratuar nga KE). Ajo duhet të kryhet në përputhje me legjislacionin aktual;
b) Përkrenare. Duhet të deklarohet nga prodhuesi për përdorimin e lumit sipas rregullave në fuqi;
c) Xhaketë uji. Duhet të ndërtohet dhe deklarohet nga prodhuesi për përdorim lumor;
d) Kostum i veshur me dungarees ose pantallona. Duhet të jetë bërë nga neoprene me një ose dy rreshta me një trashësi minimale prej 2 mm; Pantallona “kostum gjysmë të thatë” ose “kostum i thatë”. Duhet të bëhen dhe të deklarohen nga prodhuesi për përdorim në lumë.
e) Këpucë. Ata duhet të kenë një taban gjysmë të ngurtë. Lidhjet dhe mbylljet nuk duhet të përbëjnë pengesa për përdorimin korrekt të shiritave. Ato duhet të ofrojnë mbrojtje adekuate dhe t’ju lejojnë të lëvizni shpejt në kontekstin e lumit dhe të kryeni të gjitha manovrat e sigurisë në kushtet e sigurisë personale.
NENI 3
KLASIFIKIMI I RRJEDHAVE UJORE DHE PËRCAKTIMI I SHKALLËVE TË VËSHTIRËSISË
1. Shkalla e parë dhe e dytë: e përcaktuar si “shumë e lehtë” dhe “e lehtë” – ujë i rrafshët me seksione rrjedhëse;
2. Shkalla e tretë: e përcaktuar si “jo e lehtë” – uji i rrjedhshëm si shkalla e dytë, me kalime sporadike në pragje të vogla;
3. Klasa e katërt: përkufizuar si “sfiduese” – shtratet e lumenjve me pragje të njëpasnjëshme;
4. Shkalla e pestë: përkufizuar si “shumë sfiduese”: shtratet e lumenjve me pragje sfiduese dhe të pjerrëta me hedhje të mundshme të ujit;
5. Shkalla e gjashtë: shtrirja e lumit në kufirin e lundrueshmërisë.
NENI 4
KOMPANITË
1. Kompanitë, për të kryer zbritje në çdo shteg lumi, janë të detyruara të informojnë pjesëmarrësit në një mënyrë të plotë, të vërtetë dhe të kuptueshme se si ndodh zbritja, mbi specifikat dhe çdo problem në lidhje me aktivitetin e lumit në parakushtet për t’u pranuar, pa paragjykuar atë të mos qenë në dijeni të ndonjë patologjie që mund të përbëjë një kundërindikacion për aktivitetin.
2. Të rinjtë nën moshën 13 vjeç nuk mund të zbresin në lumenj në pasazhe të konsideruara “sfiduese ose “Shumë kërkues” referuar në Nenin e mëparshëm.
3. Të rinjtë e moshës 13 vjeç e lart mund të zbresin në lumenj në pasazhe të konsideruara “sfiduese” ose “Shumë kërkues”, përmendur në artin e mëparshëm. 20, subjekt i një vlerësimi të ndryshëm nga tekniku, ku e lejojnë kushtet minimale të sigurisë së mjedisit lumor.
4. Kompanitë, duke marrë parasysh që disa rrugë lumore kanë karakteristika të tilla që të përdoren gjithashtu nga njerëzit me aftësi të kufizuara, duke marrë parasysh shkallët dhe llojet e ndryshme të aftësive të kufizuara të përdoruesve dhe parametrat e vështirësisë së itinerareve, gjithashtu duke marrë parasysh situatën në kohën e zbritjes, duhet të përcaktojë kushtet në të cilat mund të zhvillohet kjo pjesëmarrje, me të njëjtën shkallë sigurie dhe e njëjta pajisje e siguruar për të gjithë pjesëmarrësit e tjerë.
5. Kompanisë i kërkohet të përgatisë dhe t’u sigurojë pjesëmarrësve pajisje teknike, përfshirë “anije”, e nevojshme për zbritjen. Pajisjet duhet të jenë në gjendje të mirë, në gjendje të përsosur efikasitetin dhe për të përmbushur standardet e kërkuara nga rregulloret aktuale.
6. Kompanisë i kërkohet që t’i bëjë pjesëmarrësit të veshin rroba sigurie për të kryer zbritjen. Gjithashtu duhet të verifikojë që veshja personale e pjesëmarrësve është e përshtatshme për mjedisin e lumit, e cila nuk ka kundërindikacione për aktivitetin dhe që lehtëson notimin në rast të vetë-shpëtimit në lumë. Në veçanti, ai duhet të sigurojë që pjesëmarrësit të veshin këpucë të përshtatshme për zotimin.
7. Nga menaxherët e ndërmarrjeve kërkohet që të respektojnë, dhe teknikët e tyre të respektojnë rregullat e përcaktuara nga këto rregullore.
NENI 5
RREGULLAT E SIGURISË
1. Për të kryer aktivitete promovuese me transportin e turistëve-amatorë, teknikët që punojnë në kompanitë e lidhura duhet të mbulohen, për aksidente dhe përgjegjësi civile, me politikën e sigurimit e përcaktuar nga FSHR. Për kompanitë e lidhura, politika e RCT për personat e transportuar është e detyrueshme.
2. Çdo kompani duhet të tregojë qartë numrin e telefonit të cilit duhet t’i referohet në zyra
të emergjencës.
3. Pajisjet e ndihmës së shpejtë. Një rast i papërshkueshëm nga uji që përmban një sërë mjetesh dhe materialesh i përshtatshëm për ndihmën e parë duhet të jetë i disponueshëm në gomone dhe në mjetet e përdorura për transportin e njerëz, materiale ose ndihmë në zbritje. Për zbritjet në grup prania e një kontejner në çdo tre gomone. Një çantë e ndihmës së shpejtë duhet të jetë e pranishme në bazën detare të shoqërisë.
4. Raporti numerik Teknikë / të kryer në trap.
4.1 Është gjithmonë e detyrueshme të kesh një teknik në bord për çdo gomone.
4.2. Është e detyrueshme, në rast të zbritjes me trap me vetëm një varkë:
a) prania e një kajak sigurie, të quajtur “Kajak sigurie” i kryer nga një person i kualifikuar,
ose
b) prania e kataraftit ose hidrospeedit në tërheqje;
c) vetëm në shtrirjet e lumit të përcaktuara si “të lehta” ose “shumë të lehta”, dhe nëse kushtet mjedisore në momenti i zbritjes e lejon atë, zbritja e vetëm njërit mund të lejohet varkë me kusht që Tekniku Federal të ketë kualifikimin e “Udhëzues I Niveli III ”ose më i lartë dhe se një automjet mbështetës është gjithmonë i disponueshëm gjatë zbritjes.
5. Raporti numerik Teknikët / transportuar në anije dyvendëshe pneumatike me një vend, të përcaktuara gjithashtu Packraft ose “R1” dhe “R2”. Në itineraret e përcaktuara si “shumë të lehta” dhe “të lehta”, sipas artit. 20, paragrafi 1, prania e një tekniku deri në gjashtë anije është e detyrueshme. Në rast të zbritjes së njëkohshme e më shumë se gjashtë anijeve, kërkohet prania shtesë e të paktën një tekniku tjetër. Në rast se specifike për rrjedhat e vogla të ujit, në një periudhë me prurje të ulët, Kompania mund të vendosë, nën vete përgjegjësia, pavarësisht nëse kushtet janë përmbushur ose jo për të lejuar praninë e më shumë se gjashtë anijeve për teknik.
6. Raporti numerik Teknikët / transportohen në hidrospeed. Në itineraret e përcaktuara si “të lehta”, “jo të lehta” ose “Lidhja”, në zbatim të artit. 3, paragrafi 1, prania e një tekniku deri në 3 është e detyrueshme varka Në rast të aktiviteteve me një numër turistësh-amatorësh të pranishëm në ujë jo më pak se tre e jo më shumë se tetë, kërkohet prania shtesë e të paktën një tekniku tjetër, e pozicionuar në radhë në grup. Kur ka më shumë se tetë turistë amatorë, kërkohet prania e një të treti hidroteknik ose një kajak sigurie për çdo 5 anije shtesë. Isshtë gjithashtu e lejuar, në rasti i fundit, ofroni mbështetje për grupin me anije me fryrje në vend të hidrospeedit shtesë ose sigurisë kajak [MB1]
7. Zbritja e lumenjve e përcaktuar si “sfiduese” ose “shumë kërkuese”, sipas artit. 3, paragrafi 2, për aktivitetet turistike-amatore me anije R1 dhe R2. Sidoqoftë, ai është deleguar në vlerësimi i teknikut nëse një pjesë e lumit, edhe nëse përcaktohet si “jo e lehtë”, ka karakteristika në përputhje me aktivitetin turistik-amator të R1o R2, bazuar në kushtet specifike rruga dhe dita specifike. Për hidrospeedin, zbritja e lumenjve të përcaktuar nuk rekomandohet si “shumë kërkues” referuar në nenin e mëparshëm.3
8. Ndalohet organizimi i zbritjeve në shtrirjet e lumenjve me kalime të shkallës së 6-të, sipas artit të mëparshëm. 3, me turistë-amatorë.
NENI 6
KËRKESAT TEKNIKE PËR ANIJET
1. Gomonet (Rafting)
1.1 Gomonet e përdorura nga bashkëpunëtorët në FSHR duhet të deklarohen nga prodhuesi si specifike për rafting dhe nuk mund të përdoret për transportin e ngarkesave më të mëdha se ato të vendosura dhe të deklaruara nga vetë ndërtues.
1.2 Gomonet e përdorura për zbritjet duhet të kenë karakteristikat e mëposhtme:
a) në strukturë, të paktën tre dhoma të ndara; ngurtësia strukturore duhet të garantohet nga
spacers tërthore tuba;
b) duhet të ketë një litar rrethues përgjatë buzës së jashtme;
c) pjesa e poshtme mund të përbëhet nga një ndarje e vetme e bërë integrale me tubat me anë të
lidhja ose ngjitja;
d) shiritat e gishtërinjve, nëse janë të pranishëm, nuk duhet të përbëjnë pengesë por të lejojnë
në të njëjtën kohë përdorim i përshtatshëm;
e) nuk lejohen sisteme parzmore ose sisteme të tjera frenimi që mund t’i parandalojnë ato
braktisja e varkës.
1.3 Gomonet e përdorura për zbritjet në Specialitetin “R1”, i quajtur gjithashtu “Packraft”, duke qenë
Anije të vogla, ultralight, si dhe kompakte dhe rezistente duhet të kenë karakteristikat e mëposhtme:
a) gjatësia minimale: 1.80 metra
b) gjerësia minimale: 0,90 m
c) pesha minimale: 2.0 kg
1.4. Gomonet e përdorura për zbritjet në Specialitetin “R2” ishin anije të vogla dimensionet, ultralight, si dhe kompakt dhe rezistent, duhet të kenë karakteristikat e mëposhtme:
a) struktura e përbërë nga të paktën tre dhoma të ndara dhe ngurtësia strukturore duhet të garantohet nga dajrat pneumatike ose materiale të tjera kryqëzore. Fundi mund të jetë gjithashtu i përbërë nga një ndarje e vetme e bërë integrale me tubat me lidhje ose ngjitje;
b) sisteme parzmore (sythe këmbësh) ose sisteme të tjera frenimi që mund të mos lejohen
parandalojnë braktisjen e anijes;
1.5. Tabelat e ngarkesës përcaktohen nga prodhuesi.
2. Kataraft
2.1 Katarafti duhet të jetë prej materialeve të përshtatshëm për lundrim në lumë, të deklaruar si i tillë nga ndërtues, dhe të sigurojë të paktën dy dhoma të ndara ajri për secilën byk.
3. Hidrospeedi
3.1 Hidrospeedi i përdorur mund të jetë në plastikë ose shkumë. Për ata që janë në shkumë duhet të jetë përdoret hidro me madhësinë e duhur në raport me peshën e atyre që do ta përdorin. Duhet të jetë pa të rripa ose të tjerë, si një sistem vulosjeje. Finët mund të jenë të gjata ose të shkurtra.
4. Kajak sigurie
4.1. Aktiviteti i kajakut të sigurisë mund të kryhet me kajakë personalë ose të furnizuar nga bashkëpunëtorët. Anija duhet të jetë e pajisur me përforcime të brendshme për të shmangur bllokimin e kajakistit dhe pjesa tjetër e plotë e këmbëve (jo pedalet).